Digitalizacja Twojej firmy
Systemy DMS i OCR.
Digitalizacja to przekształcenie dokumentów w tradycyjnej formie na formę cyfrową. Szerzej rozumiana digitalizacja procesów w firmie obejmuje przeniesienie wiele procesów do działań online, dzięki nowoczesnym technologiom i platformom.
Co to jest digitalizacja?
Digitalizacja to proces przekształcania tradycyjnych dokumentów na formę cyfrową. Szersze rozumienie tego terminu dotyczy digitalizacji procesów i oznacza przeniesienie wielu procesów do działań online. Jest to możliwe dzięki wdrażaniu nowoczesnych technologii i wykorzystaniu platform.
Korzyści
Zastanawiasz się, jakie korzyści przyniesie Ci digitalizacja procesów i jakie zalety wiążą się z inwestycją w nią?
Przyśpieszony obieg informacji
Przechowywanie dużej ilości informacji
Zabezpieczone dane przed utratą
Dostęp do danych o każdej porze i miejscu
Umożliwienie pracownikom pracy zdalnej
Poprawienie komunikacji wewnątrz zespołu
Specjalne oferty marketingowe dla klientów
Nowe kanały komunikacji z klientami
Powiększony wolumen sprzedaży
Przyciąganie nowych klientów
Przewaga nad konkurencją
Planowanie sprzedaży i rentowność firmy
Podmiotów produkcyjnych podjęło formalne kroki w kierunku transformacji cyfrowej w 2017
Podmiotów produkcyjnych zamierza podjąć je w najbliższym czasie
Podmiotów produkcyjnych nie zaczęło, ale planuje takie działania
Elektroniczny obieg dokumentów
Comarch DMS (Document Management System) jest narzędziem umożliwiającym modelowanie różnego typu procesów obejmujących obieg dokumentów. Zaawansowane możliwości pomagają we wdrożeniu oraz usprawnieniu m.in.: elektronicznego obiegu faktur kosztowych, umów, zgłoszeń, wniosków pracowników, realizacji zapotrzebowań czy dokumentacji technicznych.
Korzyści i Funkcjonalność
- Pełna obsługa korespondencji firmy (dotyczy to zarówno systemu, jak i aplikacji internetowej).
- Zabezpieczenie przed utratą danych w sytuacji zgubienia lub zniszczenia dokumentów papierowych.
- Szybkie dodawanie skanów dokumentów do systemu dzięki automatycznemu importowi.
- Zmniejszenie kosztów poprzez ograniczenie ilości dokumentów w formie papierowej.
- Sprawniejsze wykonywanie powierzonych zadań, dzięki precyzyjnemu wskazaniu pracownika odpowiedzialnego za dany etap.
- Kontrola czasu realizacji zadań dzięki analizie czasu pracy nad dokumentem w danym etapie.
- Dostęp do aktualnych informacji na temat statusu wprowadzonych dokumentów.
- Możliwość pracy z dokumentami w każdym miejscu mającym dostęp do Internetu.
- Przypomnienia dotyczące dokumentów oczekujących na podjęcie decyzji.
- Zautomatyzowanie i skrócenie czasu potrzebnego do przygotowania dokumentów elektronicznych.
OCR
Technologia OCR (z ang. Optical Character Recognition)– technologia optycznego rozpoznawania tekstu może znacznie przyczynić się do przyspieszenia digitalizacji Twojej firmy. Jest to jedna z funkcji Comarch OCR, której celem jest usprawnienie wprowadzania faktur do rejestrów VAT. Aby z niej skorzystać, wystarczy skaner (lub aparat fotograficzny) i połączenie z Internetem.
Dostępna w Chmurze usługa Comarch OCR odczyta i skataloguje za Ciebie kluczowe dane z faktury – w ten sposób zaoszczędzisz czas przeznaczony na ich ręczne wprowadzanie, a w przyszłości bez problemu wyszukasz potrzebne dokumenty.