Sprzedaż i dystrybucja

Sprzedaż internetowa zintegrowana z systemami IT firmy

Comarch oferuje rozwiązania e-Commerce, które wspierają prowadzenie wielokanałowej sprzedaży ukierunkowaną na:
Klientów detalicznych – Comarch e-Sklep, wszystko.pl.
Klientów biznesowych – Comarch B2B, wszystko.pl

Wdrożenie oprogramowania sprzedaży internetowej od Comarch niesie za sobą następujące korzyści:

  • integracja danych asortymentowych z systemem ERP. Automatyczna synchronizacja danych między sklepem internetowym a systemem informatycznym firmy pozwala uniknąć rozbieżności w stanach magazynowych i umożliwia przekazywanie klientom aktualnych informacji o dostępności towaru. Synchronizowane są więc: kartoteki towarowe czyli produkty wraz z opisami, atrybuty towarów, zdjęcia towarów, stany magazynowe oraz podstawowy cennik
  • synchronizacja stanów magazynowych
  • sprzedaż internetowa jest bezzwłocznie księgowana i rozliczana
  • w głównym systemie księgowym

Comarch B2B

Comarch B2B

Comarch B2B – platforma internetowa pozwalająca na zdalną obsługę sieci sprzedaży w modelu Business-to-Business. Wspomniany system jest w pełni zintegrowany z systemami Comarch ERP XL oraz Comarch ERP Altum. Dzięki temu wszystkie dane są dostępne prosto z systemu ERP.

Comarch B2B pełni rolę wirtualnego sprzedawcy, który pracuje za Ciebie 24h na dobę!

Comarch B2B
Comarch B2B

Pełna integracja z systemami Comarch ERP pozwoli Ci w szybki i wygodny sposób przedstawić ofertę kontrahentom. Ponadto usprawnia procedurę przyjmowania i realizacji zamówień oraz umożliwia udostępnianie dodatkowych dokumentów, tj. skany umów, ulotki promocyjne czy katalogi.

Możesz dopasować wygląd platformy do swoich potrzeb i sprawić, że klienci chętniej będą korzystali z udostępnionego przez Ciebie narzędzia.  Elastyczna budowa platformy umożliwia m.in. dodawanie logotypów firmy, dostosowanie strony logowania, kolorystyki portalu i wyboru różnych widoków produktów (w formie listy lub kafelków).

Comarch B2B

System Comarch daje ci pełnie możliwości:

System Comarch daje ci pełnie możliwości:
  • Integracja z systemami Comarch ERP
  • Indywidualny design/wygląd
  • Personalizacja oferty- dostosuj ofertę do klienta.
  • Automatyzacja procesu zamawiania, ofertowania
  • Pełna historia zamówień, faktur i płatności oraz wgląd w stan realizacji
  • Efektywny kanał komunikacyjny z kontrahentami
  • Wyszukiwarka oraz zaawansowany mechanizm filtrów
  • Cztery wersje językowe interfejsu, a także możliwość
  • Opcje rozliczenia w różnych fakturach.

Mobilny Sprzedawca

Comarch Mobile Sprzedaż jest aplikacją skierowaną do przedstawicieli handlowych oraz pracowników mobilnych, którzy pracują w terenie i zależy im na możliwie najszybszym dotarciu do Klienta, rejestracji zamówień, sprzedaży bezpośredniej a także utrzymaniu stałego i satysfakcjonującego kontaktu z Klientem.

Mobile sprzedawca

Poznaj korzyści :

  • usprawniony proces wystawiania dokumentów dzięki dostępowi do informacji o produktach i stanach magazynowych;
  • wykorzystanie skanera kodów w celu dodania towaru do koszyka,
  • dopełnienie zamówionych towarów do pełnych jednostek zbiorczych (kartonów, palet),
  • drukowanie  dokumentów na mobilnych drukarkach termicznych.

Vanselling i Preselling

Przyjmiesz zamówienie oraz wykonasz pełną sprzedaż wraz z wyborem konkretnego towaru, zapłatą i wystawieniem dokumentów bezpośrednio u klienta.

Vanselling i Preselling

Profesjonalne działania CRM

Planujesz, realizujesz i rejestrujesz wizyty handlowe, spotkania i kontakty a system rozlicza należności oraz proponuje towary.

Pozyskanie i utrzymanie klienta

W aplikacji mobilnej na smartfonie lub tablecie przedstawiciel handlowy ma dostęp do niezbędnych danych tj. szczegółowe informacje o klientach, weryfikacji online, nierozliczonych płatnościach czy historycznych transakcji.

Pozyskiwanie klientów
Monitorowanie

Monitorowanie

Sprawdzasz trasy i czas, jaki Twoi pracownicy przeznaczają na dotarcie do klientów.

0
    0
    Koszyk
    Koszyk jest pustyWróć do sklepu